ALV-VM väntar

2009-08-05 @ 17:30:49Ja nu börjar det dra ihop sig till den årliga turneringen som många är riktigt laddade inför. För min del måste jag säga att inte känner mig jättepepp på att spela i denna hetta. Har druckit dåligt med vatten också. Paulina har ont i halsen så hon får inte spela, därför kommer jag nog antaligen spela hela tiden, om jag orkar. Annars får Kajsa eller Linnea vara forward en stund. Det är åtta lag anmälda, vilket betyder fyra lag i varje grupp. Vi kom i den svåraste gruppen, vilket jag tror är planerat. Vi börjar första matchen mot, på pappret kanske det bästa laget. Det kommer bli en riktig kämparmatch och jag tror det blir tufft. Men vilja slår klass? Kan parkavdelningen få ha kvar bucklan ytterligare ett år, eller fortsätter vandringspriset vidare? Men de lagen teamledarna satt ihop, blir det riktigt tufft.

Efter fotbollen drar jag vidare till Kajsa för lite förkrök. För min del blir det bara att åka dit för att umgås. Hänger nog med en liten stund till Harrys, men jag jobbar imorgon så det blir nog inte så sent.

Jag hoppas att ni håller tummarna på parken i turneringen där både jag och Linnea spelar / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: My

Så roligt med fotboll ändå. Tänk om vi kunde hitta på lite roliga saker också med vårt jobb.

2009-08-05 @ 23:21:56
URL: http://mysamuelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0