Att packa till Kos: Ina

2009-08-16 @ 13:14:27Och här kommer min packningslista. Den är betydligt förminskad efter samtal med mina vänner. Det är mest för vår egen skull att vi lägger upp allas packningslistor, de flesta ser nog lite annorlunda ut. Påminn som sagt om jag har glömt nåt!


Här är min väska. Jag bytte efter många om och men till denna lite mindre
från den mycket större som står i bakgrunden. *Måste tänka smart*


Kläder:
2 festklänningar
2 vardagliga klänningar
2 kjolar som går att ha både på dagen och till festnätterna
1 fransväst
5 linnen
2 par shorts
2 par mjukisshorts
1 stor skön skjorta
3 bikinis
Strumpbyxor
Jeansleggings
Sov-tshirt
12 par trosor
2 par strumpor
1 par högklackade skor
2 par sandaler
1 par tygskor
2 bh:ar

Accessoarer
Olika hårband och diadem
Hårspännen
Stor sjal
Partyväska
Smycken

Hygien och annat
Tandborste
Tandkräm
Shampo & balsam
Solskyddsspray för håret
Solkräm
After Sun
Hudlotion
Desinfektionsvåtservetter
Alco Gel att tvätta händerna med
Skrubbvantar
Nagelsax + fil
Plattång
C-vitamin
Värktabletter
Rakgel
Rakhyvel
Borste
Deo
Parfym
Ansiktstvål + kräm
Plåster
Smink

Övrigt
Mobiltelefon + laddare
Handduk till stranden
Böcker
Tidningar
Spel
Hultsfredbadbollen
Pass
Sjukförsäkringskort
Pengar (både Euro och svenska)
Biljetter till tåg och flyg

Yes, det var min packningslsta. Just nu är jag uppe i 17,7 kilo med handbagage. Väldigt lik Felles men det är ju för vår skull och för de som inte har satt igång att packa än ;)

Förresten Cicci, du fick säkert ett sms av Therese igår om att du ska sova hos mig imorn. Vi tänkte att det kunde vara smart att du och Pausan sover hos mig så kommer Åse och hämtar alla oss på samma ställe :) Hör av dig om du vägrar!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Den låter lite vettigare än 9 par shorts ;) Men du tar alltså med dig alcogel, det hade jag också tänkt göra, men det räcker kanske med en? Jag tänkte även att jag går ner till stan imorgon och köper Resorb.

2009-08-16 @ 14:06:43
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha ja, nu fick jag ner det till fyra iallafall :p Ja men jag kan ta med en sån så fixar du resorb? :)

2009-08-16 @ 14:49:33
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Adelinn

Dem där skrubbhandskarna låter klokt som bara den! skrubba bort all död hud INNAN ni ger er ut i solen, men smörj in ordentligt med solkräm efter det . då håller sig den bruna färgen mycket längre! :D hihi. fick det tipset av våran reseledare.

SKRUBBA BORT ALL DÖD HUD INNAN NI GER ER UT O SOLEN, SÅ HÅLLER FÄRGEN MYCKET LÄNGRE ;D

2009-08-16 @ 21:04:39
URL: http://adelinn.devote.se
Postat av: Ina

Hahaha, skön reseledare :P men det är ju faktiskt sant! Brännan sitter mycket längre på skrubbad och återfuktad hud. :)

2009-08-16 @ 22:25:36
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0