Bildbomb från Therese liv! (del 1)

2009-08-11 @ 12:40:25Satt här och kollade mina gamla inlägg, jag är inte alls för pigg på bloggen. Dagarna är fyllda med jobb och kvällarna med bus!! Här kommer en liten bildbomb från mitt liv!

Onsdag!
Det var första delen av fotbolls turneringen och förfest hos Johan innan vi drog till Harrys. Det var en stressig kväll men vi tog oss till Johan och till slut till Harrys. Adelinn plånbok försvann för en stund och det blev en liten efterfest hos Manop.


Hemma hos Johan!


Alexandra och Adelinn


Jag och "Adde" (internskämt)


Attack i hallen


Billy stylar påväg till Harrys!


Kvällen nästan slut och alla trötta!

Orkade bara lägga upp från onsdag, mer kommer!
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

:)

2009-08-11 @ 12:56:07
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0