Det här är rock, jag är i Stockholm

2009-08-09 @ 00:16:50
Mamma Ann-Sophie på restaurangen Papa Grappa

Jag och min mor har ju varit på mini-semester i huvudstaden. Detta är pinsamt nog den enda bilden jag tog under ett dygn. Men jag minns det iallafall och det var perfekt. Vi åkte hemifrån kl halv 7 på tisdag morgon. Jag var såklart väldigt trött, men sov faktiskt inte en enda minut under resan. Det var mycket roligare att vara vaken och lyssna på musik med mamma. När vi kom fram åkte vi till vandrarhemmet, som hette Zinkensdamm och låg just precis där. Det var minst 25 grader och stek-varmt. Men vi tog tunnelbanan in till centrum och gick raka vägen till Weekday. Som jag har saknat den affären. Och sedan jag var där sist har dom flyttat och blivit tio gånger större - underbart. Sedan fortsatte vi oss genom hela Stockholm kändes det som. När vi kom tillbaka la jag mig i sängen och somnade på en sekund. Har ärlig talat aldrig varit så trött efter att ha gått på stan, det värkte i benen! Haha. Hungriga var vi när vi vaknade. Gick till en restaurang några hundra meter bort, orkade visst inte gå längre. Åt oss proppmätta, gick till Ica och köpte godis, tog ett glas i hotellbaren, la oss i sängen och åt godis och såg på TV och somnade rätt snabbt där efter. På onsdagen åkte vi till nån badplats en bit utanför stan och la oss och stekte några timmar innan vi åkte hem. Då sov jag. Det var en underbar liten resa men en underbar liten mamma.



Köpte lite nya skivor, några nyare än andra

Kläderna som jag köpte tänkte jag också visa, men har inte tid att ta bild och lägga upp det 00.12 direkt. Så det blir en annan dag. Nu ska jag sova - gött!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

De två Hellström-skivorna har jag! Älskar främst Ett kolikbarns bekännelser, den är fantastisk!

2009-08-09 @ 11:30:45
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja den är grym! :)

2009-08-09 @ 20:45:58
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0