Ett sista inlägg

2009-08-17 @ 21:47:08

Jag tror vid det här laget att ni nästan är trötta på vårt snack om Kos. Därför tänkte jag mest skriva ett sista inlägg här innan vi drar bara för att. 

Nu har jag äntligen packat klart, eller jag tror åtminstone det. Kommer säkert vara massor jag har glömt när jag väl är framme. Jag längtar massor tills vi är framme. Hoppas att jag kan sova i natt. 

Klockan 09.15 imorgon bär det av från Vimmerby mot Linköping. Därefter blir det en härligt tågresa till Stockholm. 

Alla får ha en kanonbra vecka här hemma. Vad jag har hört så ska ni få kanonväder. VI ska i alla fall ha en underbar resa tillsammas och njuta av varenda sekund. 

/ Åse 

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0