Hoppas att en vecka går snabbt!

2009-08-11 @ 17:57:27Föråt för min dåliga uppdatering. Jag orkar helt enkelt inte spendera så mycket tid vid datorn, dessutom har jag inte tid.

Idag har jag jobbat min näst näst näst näst näst sista dag för i år. Vilket känns väldigt gutt. Även att jag trivs väldigt bra i parkavdelningen ska det bli skönt. Måste erkänna att det är ganska jobbigt att jobba. Nu när det är så lite folk i parken har vi knappast någt att göra, så vi glider mest runt och ser coola ut. Skämt och sido.

Imorgon åker Elly, min arbetskompis till Bulgarien, Sunny Beach, med sitt gäng. Är faktiskt lite avis på hennes att hon åker så snart. Trots att det bara är EN VECKA kvar till vi åker. Det ska faktiskt bli riktigt riktigt skönt med semester efter en sommar full med jobb. Ska njuta till max och umgås med de bästa jag vet. Det är faktiskt bara en vecka exakt kvar till vi styr kosan till Grekland, Kos.

Brudar, hur blir det med festen i min sommarstuga? Ska vi ta det på fredag eller lördag? Om det blir på fredag så kan inte jag förrän vid tio ungefär. Men efter går det bra. Ina, ska du ha kalas på kvällen eller på dagen? Ni kan ju skriva vilket som passar bäst.

Nu ska jag strax iväg och träna. Det behövs verkligen efter en sommar full med onyttigheter och småätande. Efter Kos måste jag ta tag i mitt nyttiga liv precis som Ina. Kanske är lättare om man kommer överens om att sluta flera? Jag vet inte. Kanske skriver ett inlägg ikväll och jag orkar.

 
Segerbild från fotbollsturneringen förra vecka. Vi är bäst! :)


Puss / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

mig passar det vilken dag som helst, jobbar hela tiden ändå :)

2009-08-11 @ 18:04:16
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Jaså? Är det fest på gång? :P Jag känner mig väldigt oinformerad men det låter kul. Jag kan bara på lördagkväll isåfall. Elias är ju här på fredag och på lördag ska jag ha kalas på dagen men på kvällen går det bra.

2009-08-12 @ 17:44:23
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag kan nog vilken dag som helst, men ska fira mormor kl.18 00 på fredag kväll. Jag kommer däremot inte om jag är sjuk, för jag har inte mått bra på hela veckan. Kräktes igår igen...

2009-08-12 @ 18:44:49
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Åse

Jag tycker att det låter som lördag passar bäst för de flesta. Ska vi bestämma att det blir fest i stugan på lördag då? Cicci du får komma och vara med en stund i alla fall :)

2009-08-12 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0