Kvällen innan vi flyger vår kos!

2009-08-17 @ 19:02:12Ikväll är det bara mys som står på schemat. Mys med familjen och hemköpt mat från Kinarestaurangen. Mys med killen framför tv:n till nya Kenny Starfighter-filmen. Imorgon åker vi, hela tjejligan. Lite nervositet börjar bubbla inom mig och ut i fingertopparna. Vi kommer klara oss galant, det tror jag det!

Kollade vädret på SMHI, det ska bli vinder 9m/s. Jag har inte en aning om det är halv storm eller bara sköna svalkande vindar! Någon där ute som har lite kunskaper om detta? Lägg gärna en komentar och hjälp mig tänka. :) Det kommer bli super ändå, även om vi blåser bort!

Ha det bra!!

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Vad roligt att åka utomlands tillsammans :)

Hoppas ni får en trevlig reda :)

2009-08-17 @ 19:20:35
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/
Postat av: elina

Missa inte fototävlingen jag har på bloggen just nu, temat är Kärlek! Tävlingen slutar på nästa måndag, om en vecka alltså.

2009-08-17 @ 19:58:46
URL: http://elinanilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0