Extremt oviktigt blogginlägg för värlshistorien

2009-08-01 @ 17:01:23

Idag är en vanlig dag. Har varit på ALV och jobbat från 09.30-14.30. Inte allt för jobbigt, men lite pengar blir det ju ändå hoppas jag.


Min vecka har varit helt okej! Ledig i måndags och då vart det Fredriktid och senare Johannatid. Det var mysigt. Hon slingade mitt hår och jag blev nöjd, sen hyrde vi världens sämsta film, men det är en charm med det också.




Jobbade tis och ons.


Sen Götebrog/Liseberg med världens sötaste människor över tordagen! Jag fick köra från Jönköping till Göteborg, och det var roligt, speciellt när man kör en fetingbil i högsta klass. Skrattade i princip 99 % av tiden på Liseberg, tack för det mina söta :)


Fredag igår. Jobbade lite och sen åkte jag hem och sov en massa! Göteborg tog kol på mina krafter. Efter det kom en snygging och hämtade mig. Sen "såg" vi en film, The unborn, som vi mestadels pratade oss egenom och sen fick jag skjuts hem igen.


Lördagen idag blir lugn tillsammans med Linnea och co. Lite häng där och sen hem och sova eftersom jag jobbar i morgon igen. Är faktiskt rätt nöjd med vecka 30 sommaren 2009, mkt bättre kan det nog inte bli.




Övrig tanke från Paulina:
Synd att snyggkenny flyttar den 17:e! jag vill inte! Vem ska jag vara snygg tillsammans med då? Vi skulle egentligen rädda världen från alla fula människor, men det får väl bli i ett annat liv då, eller? Tråkigt är det iaf.


Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0