Sjuk(t)

2009-08-03 @ 15:52:00
Jag börjar bli lite orolig över alla mina förkylningar. Marina sa till mig förut att jag borde kolla upp så jag inte har någon infektion eftersom jag är sjuk väldigt ofta. Jag får inte bara lite ont i halsen, jag blir riktigt sjuk med hosta och sånt tråkigt skit, varje gång! Borde kanske kolla upp det? Det är fruktansvärt irriterande att jag inte kan träna varken fotboll, dans, kondition eller styrka bara för det. På onsdag är det Alvm med parken, och jag kan nog inte vara med om jag hostar som jag gör nu. När tränade jag senast ens? Fan. Det får bli ändring på mina matvanor säger jag bara. har levt på bullar, pizza, kakor, godis och choklad hela sommarlovet! 

På tal om träning, jag är jättepepp på projektarbetet, om det nu går egenom. Johanna och jag har tänkt göra en dansshow med välgörande ändamål. Är det någon som har förslag på vilken organisation som man skulle kunna skänka pengarna till? Vi har inte bestämt oss än. Hur som helst så ska det bli riktigt roligt att börja med det! Men innan dess har vi en annan dans att göra och det är bråttom. Såklart är vi ute i sista stund, haha, men det börjar bli rutin för oss. Eller vad säger du? ;) Hoppas vi hinner klart innan Kos bara,så är det lugnt.

Jaha, nehe? Vad händer den här veckan då? Liseberg igen på Måndag, vilket i för sig är nästa vecka, Klubb 29 på fredag (Är det ens på fredag?), Tjejmys i Marinas nya lägenhet på lördag och sen jobba resten av veckan förmodar jag. Det är konstigt att veckorna och ett sommarlov kan gå såhär fort, tycker jag. Om två veckor åker vi till kos tjejer! det har vi längtat efter ett helt år och äntligen är tiden inne. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen, vad händer med tiden?! Ingen som vet, ingen som vet.



Nu ska jag gå och vara lite nyttig, så jag kan bli friskt igen! Pusshej.
 
 
/ Paulina.
 
 


Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0