Det här är Levi, min kille <3

2009-08-09 @ 22:10:44








Att Linnea Ericsson gör ett sånt här flashit mode-inlägg händer nog i stort sett aldrig. Men detta gör jag endast, och endast, för att jag är så väldigt lycklig över dessa kläder. Speciellt min gula, begagnade Levi's-jeansjacka. Den kommer jag att älska tills jag dör och ha på mig så ofta jag kan. Det är min nya pojkvän, Levi heter han. Cheap Monday- jeansen och t-shirten är också rätt underbara. Sedan köpte jag lite strumpor på H&M som jag mest tyckte om att fota när dom var skitiga och låg på golvet. De va de hele, som norrmännen brukar säga när dom köpt alla sina jävla mackor och feta festisar.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jösses vad snygg den såg ut att vara!!!!!

2009-08-10 @ 19:12:36
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

DET ÄR DEN.

2009-08-11 @ 15:23:28
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0