Ge mig ett K! Ge mig ett O! Ge mig ett S! Vad blir det? KOS! KOS! KOS! KOOOOOOOOOOS!

2009-08-17 @ 15:32:07Okej. Det är nu det gäller. Om ett dygn är vi på Arlanda. Då börjar vår resa. Vår enda chans i livet att uppleva detta, som vi väldigt snart kommer att uppleva. För denna resa kommer vi aldrig kunna göra igen. Ingenting kan ersätta oss sju, oss sju nu, augusti 2009. Ingenting kan ersätta en vecka på Kos med de absolut bästa sju personerna i världen. För vi är bäst, vi tillsammans är helt obeskrivligt bäst. Ingen, ingen alls kommer någonsin att kunna ersätta eller ens mätas upp mot oss. Och nu ska vi, som är så obeskrivligt bra, åka till Kos tillsammans. Där ska vi vara i sju dagar.

Jag vet iallafalla hur jag ska spendera dessa sju dagar. Jag ska ta vara på varenda sekund, varenda skratt, varenda drink, varenda solstråle, varenda havsdroppe, varenda ord, varenda kväll, natt, morgon och dag. Jag ska inte låta något stoppa mig från att ta vara på detta. Jag ska vara glad, positiv, bekymmerslös, enkel, fri, lycklig, oberoende och inte bry mig om ett jävla piss förutom att ha kul och njuta tills jag spricker och sen njuta lite till. Ingenting kan vara dåligt på denna resa.

Allt kommer att vara perfekt, för det kan inte blir annat när Linnea, Paulina, Therese, Ina, Åse, Felicia och Cecilia åker tillsammans till Kos. Jag är färdigpackad och klar, ska vi åka?



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0