We don't need no education!!!!

2009-08-27 @ 15:22:35Precis när jag hade vaknat ur världens underbaraste dröm gick jag rakt in i världens hemskaste mardröm. Skolan. Jag vill bara kräkas. Det som kommer få mig att överleva är väl SumSeven, förhoppningsvis median, vårt schema och tanken på att slippa matte. Allt annat känns just nu som ett kaotiskt helvete. Fast vad fan vet jag egentligen, jag har bara varit där i 6 timmar. Men det sög och första intrycket lär sitta kvar ett tag. Vi får se helt enkelt.

Ikväll ska jag träna för första gången på 10 dagar. Det känns bra, men hade känns väldigt mycket mer underbart om jag inte hade varit en hostig jävla snorunge. Kan inte springa skiten ur mig direkt, vilket jag är väldigt sugen på att göra. Imorgon är det fredag, vilket känns väldigt underbart. Helgen kommer nog bestå av fotboll och avslutningsfest på ALV. Ska sätta min fot där för sista gången i mitt liv och det ska vara en väldigt onykter fot. So long fuckers.

Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma om Kos.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Två små onyktra fötter kommer vara på avlutningsfesten!!!

2009-08-27 @ 17:42:55
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0