Christmas qualitytime

2009-12-19 @ 15:44:13

 

Åh. Vilken skön lördag det blev ändå! Jag sitter här ensam, framför brasan, under mitt gostäcke, äter chokladkalendrar (hade lite att ta ifatt..) och med datorn i knät. Jag lyssnar på julmusik och har på mig en tomtemössa. Kan det bli bättre?! Nej!

Som grädde på moset var jag barnvakt igår åt min underbaraste kusin, lilla Isabella. Vi satt i soffan och kollade på Jon, Kate and 8 Children och Ghost Whisperer. Hon låg i min famn och sov och vi njöt!

Jag är nog världens stoltaste kusin! Visst är hon underbart fin? Hon sov precis innan bilden togs, precis när hon kom för sen hade jag henne givetvis i famnen hela tiden hehe. Men sedan vaknade hon när jag knölade av henne mössa och jacka och gav mig världens leende! Så himla söt!

 

Hoppas ni andra har en lika underbar lördag som jag har! Puss!

 

Felicia

Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Faster Marika

Ha ha hon e ju för söt :) (Du me <3)

2009-12-21 @ 06:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0