Fyra bugg och en coca-cola

2009-12-06 @ 21:36:44

Jag visste inte att det var så roligt att bugga förrän igårkväll. Roligaste på länge. Det blir definitivt fler gånger! Lite läskigt att pappas kompisar raggar loss bara. Väldigt extremt läskigt. Visst att man gått på nitar, men 40+, där gick nog fan gränsen. Föfest, pumpen, efterfest, sovning 06.30. Kvällen var lång och händelserik.. Linnea får berätta mer, om hon vill..

Imorgon ska jag hålla i idrottslektionen. Dans är det som står på schemat, vad annars. Är lite pirrig. Har aldrig stått där helt ensam och framför allt inte inför personer som kanske aldrig "dansat" innan. Men det ska nog gå bra! Det kan ju inte bli sämre än sämst. På tal om dans så dansade vi på stan igår, på torget. Ganska roligt, ganska kallt och väldigt blött. Matilda och jag blev lite stolta över våran grupp som körde stenhårt och gjorde jättebra ifrån sig, trots att de bara var 10 av 25 st.

Aa och i morgon funderar jag på att köpa en ny mobil. Guttre! Det blir en samsung, isåfall, eftersom det är det absolut hållbaraste och bästa märket. Får se hur det går. Ska kolla på den i alla fall.

Hopp. Nu vet ni en liten del av vad som händer och har hänt i mitt alldagliga liv. Nu ska jag gå och glo på tv.





Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0