Gymnasiefeeeesst!

2009-12-16 @ 19:59:46

jaa? och alla som går på gymnasiet är välkomna till Folketsparklördag kl 21.00!
Vägen har varit lång och jobbig med att fixa allt, trots att jag bara gjort en liten del.
Folk tror det bara är att slänga ihop en fest, men lite mer jobb än så är det vill jag lova.
Alla andra på skolan har haft gymnasifesterna som projektarbete, men vi gör det frivilligt
och sponsring från skolan är inte att tänka på. Hur som helst, vet jag att det
kommer bli bra tillslut trots att vi inte kommer ha den på Harrys. Det blev lite strul på
det hållet så vi kör på egen hand istället. Kanske blir där nästa gymnasifest.

Festen håller på till 01.00 och kostar 80 kr, garderob ingår.
Det kommer vara DJ och dansgolv såklart. DJ FOC står för musiken denna gång.
Dessutom kommer Mediaelever vara där och fota till den nya webbsidan, FrizonOnline.
Någon alkohol serverar vi tyvärr inte eftersom vi inte har tillstånd men en förfest kan
inte vara så svår att hitta, eller så kan man göra som jag, ha kul utan alkohol, haha!
Att en fest är tråkig är endast ens eget fel. Det roliga kommer inte med
posten. Det blir helt enkelt vad man själv gör det till.


Vi ses på lördag. Då blir det fest. Japp. Det blir det minsann.






/Paulina.
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilia

Väldigt bra skrivet Påwlinka... Jag blir faktiskt till 99,9 % övertalad ;)

2009-12-17 @ 08:18:37
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0