Hårbollar

2009-12-16 @ 18:02:54Vad mycket snö det har kommit nu! Det bara fortsätter och fortsätter att snöa och jag hoppas att det ligger kvar till jul. Det är bara åtta dagar kvar till julafton men jag får aldrig samma julkänsla som man hade när man var barn. Lite tråkigt faktiskt.

Igår hade jag och Linnea en liten klippdejt. Hon klippte sig lite kortare och jag klippte bara topparna. Skönt att få bort lite i alla fall.

På tal om hår så hittade jag en gammal artikel från Aftonbladet om en indisk flicka som åt upp sitt eget hår. Det var som en slags tvångstanke och hon kunde inte sluta. Hm, gott? Hon åt så mycket hår att det bildades en hårboll i hennes mage, som blev så stor att den formades efter magsäcken.


Hårbollen vägde 4,5 kilo.

Ök, får kväljningar bara jag tänker på det. Man kräks ju nästan om man råkar få ett hårstrå i munnen. Hur lyckas man äta upp 4,5 kilo?


Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det där är säkert något slags putsbeteende... ina, du bör nog se upp, så mycket som du suger på håret .. :O

2009-12-16 @ 19:37:21
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Ja, nåt sånt måste det vara. Det har vi ju lärt oss av Bosse<3 Jag måste helt klart se upp!

2009-12-16 @ 21:51:50
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0