Konstapeln, jag vill göra en anmälan.

2009-12-01 @ 15:02:00
Ena stunden där, andra borta. Den som snodde min mobil i söndags kan hälsa hem och jag får reda på vem det är. Är det inte sjukt att någon har mage att rota bland andras saker och sedan ta det som passar? Jag blir vansinnig när jag tänker tanken. Stackars fattiga krake som måste sno min mobil och antagligen sälja den för att få lite pengar. Lite synd att jag spärrat den nu så den är värdelös.

Det känns väldigt tomt och konstigt att inte ha en mobil. Har nog inte varit utan en sedan i femma eller sexan. Ska låna Fredriks HTC tills vidare, om den nu funkar som den ska, och sen får jag se om jag köper en ny eller tar min gamla hederliga Samsung. Lite komiskt att jag satt och opponerade mot touch-skärm för en vecka sen och nu funderar jag på att köpa en själv, haha! ibland undrar jag varför jag ens pratar.

Efterlysning! Sony Ericsson W760i på vift!
 

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0