Något måste man ju sysselsätta sig med en måndag-kväll...

2009-12-21 @ 20:52:25


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 – vad står där?
“Din önskan är min lag.”

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En hylla.

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Biggest Loser

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
halv nio. (attans, redan nio!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Jobbigt surr från min lampa, och musik, tåget tutade precis.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Tidigare idag, pulsade hem i snön.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Kollade lite olika bloggar.

8. Vad har du på dig?
Jeans, skön stickad tröja, vitt linne och strumpor.

9. Drömde du något inatt? I så fall – vad?
Man drömmer väl alltid något, men mitt minne är för dåligt.

10. När skrattade du senast?
Jag skrattar jämt.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
tavlor, hyllor, en lampa, en spegel och ett sånt där blomhalsband de har på Hawaii typ.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Idag såg jag en kille som gick ute med t-shirt i kylan. Själv frös jag med vinterkläderna på.

14. Vilken var den senaste film du såg?
Igår kollade jag på Next, helkasst slut!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Rätt så mycket...

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag spara på 10:or i en pet-flaska. Så snart är jag multimiljonär!

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Ta död på sånt som krig och våld

18. Tycker du om att dansa?
I like to move it, move it!

19. George Bush?
Äre ett skämt?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Jag har inte en aning, det kommer jag nog på den dagen de kommer.

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jaa självklart!! Funderar jag jämt på. Vart som helst bara jag trivs!

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Nää men jag tror ju inte på Gud och hans pärleport. Men ett ”hej” skulle väl vara på sin plats.

 

//Therese

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0