Om 5 dagar träffar vi Andreas Grega!

2009-12-06 @ 18:53:25

Bild från Rookie där jag intervjuade tre småband och Hoffmaestro & Chraa!

På fredag träffar vi Andreas Grega. Jag och Linnea åker upp till Linköping, runt 5 träffar vi och intervjuar Grega och vid 8 kollar på när han och Lasse spelar på Cloetta Center. Det kommer vara i topp bland de dagar som jag minns för resten av mitt liv. Det hade varit extra grymt om vi hade fått intervju Lasse också, men man kan ju inte få allt! Det ska bli kanon att träffa Grega, snygg och spelar bra musik! :D

Att träffa människor som gjort något speciellt, som spelar musik, indrottar eller gör något annat intressant. Det är så himla roligt. Kan sitta och prata hur länge som helst! :D

Så kommer ni på någon bra fråga ni skulle vilja ställa till Andreas Grega, tveka inte att skriv den i en kommentar! :D
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag skulle vilja veta om han har nån bror som är i vår ålder.. haha ;D

2009-12-07 @ 09:56:51
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0