Sharkwater by Rob Stewart

2009-12-08 @ 22:24:44











I helgen gick denna dokumentären på Svt, dock så missade jag den. Idag hade jag tid att se den på svtplay. Och den var fantastisk, vacker, klok, hemskt, fruktansvärd, otrolig, underbar, skrämmande och verkligen väldigt bra! Jag tycker att alla bör se den, för den innehöll några fruktansvärt kloka funderingar och dessutom var den väldigt vacker gjord. Och är man som jag, galet förtjust (skräckblandat) i mörka vatten och dess dolda hemligheter bör man definitivt se den.

Varför dödar man egentligen hajar?

Är hajar verkligen blodtörstande monster?

Görs det något för att skydda dem?

Dessa frågor plus många fler får man svaret på i dokumentären.

Se den för guds skull! (och till Anna Anka.. hajar får visst cancer så du kan sluta käka brosk!)

Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0