White christmas?

2009-12-11 @ 16:26:43Idag är det 13 dagar var till julafton. Jag har fortfarande inte köpt alla julklappar. Har bara börjat. Till mina systrar har jag inte den blekaste aning vad jag ska köpa för något. Julklappstips någon?

Hoppas, hoppas, hoppas på att det blir en vit jul i år igen! Vart överlycklig förra julafton då det var snö ute! Vilken energi jag fick och flög ut ur sängen. Dessutom vill jag åka lite skidor eller kanske snowboard?


Idag var det lucia på skolan. Johanna var lucia, superfin! Slänger in en bild från när jag var lucia i Södra Vi för några år sedan.....

/ Åse


Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Marika (Felicias mamma)

Kan glädja dig med att långtidsprognosen säger SNÖ på Julafton!!!

2009-12-14 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0