Allmänt

2009-07-24 @ 23:19:50Bara för att jag inte har något bättre för mig just nu och inte kommer på något mer intressant att skriva om ska jag nu berätta vad jag gjort denna fredag. Vaknade till när partnern min vaknade och skulle till jobbet, vet inte vad klockan var då? Sedan sov jag till halv tolv ungefär. Då kissade jag i typ två minuter, det var skönt. Sedan sov jag lite till. Resten av dagen har jag solat, tränat, duschat, "lagat" mat, ätit och nu framåt kvällen väntat och kollat på "Wedding craschers". Skulle hängt lite på 18-åringarnas förfest, men hann bli så trött innan dom kom, så var inte riktigt pigg på det. Men nu är jag inne på dagens andra portion med blåbärspaj och sitter i soffan och glor på tv:n. Helt okej fredagkväll, det får duga för idag. Resten av helgen ska jag tillbringa på jobbet, får se om jag orkar med något mer, men det får vi hoppas.



Biljetten som kom till mitt lilla hem idag. KOS. Det kändes bra i själen.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh! Har biljetterna kommit? Vaka över dom med ditt liv Linnea :)

2009-07-24 @ 23:28:27
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Åååååh Koooooooos!! Nu är det fasen nära! :D:D

2009-07-25 @ 10:41:51
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0