De ville byta sitt bröd!

2009-07-28 @ 16:36:17Idag kom det ett par belgiska pojkar och hälsade på mig. De ville byta sitt bröd mot något annat ätbart. Det var någon lek de höll på med och det var deras sista dag i Sverige. De skulle alltså gå runt och byta mat som de fick mot något bättre än det de har. Vad jag fattade det som. Men tråkig som min mamma är gromar hon något ohörbart och slår igen dörren i ansiktet på stackarna. Hoppas det får ihop något bättre än bröd till deras fest ikväll!

Annars idag, eftersom inte vädret kunde vara bättre en grått med skurar passade jag på att städa mitt rum. Mina kära sumseven:are vet hur det brukar se ut. Det ser alltid ut som en tornardo blåst runt i mitt rum. Det är lite sådär halv pinsamt att be folk siga in och slå sig ner på min klädhög som täcker säng, golv, dator och annats skit som ligger spritt överallt. Men nu är det fresch och kommer  väl vara det i någon dag!  Ha ha!


En uttfyllnadsbild på Puff! Mitt rum är lika kliniskt rent som hans håla

Ha det bra!!
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Bild från skansen?

2009-07-28 @ 17:58:41
Postat av: Therese

Japp det är det nog, minns inte riktigt. Men nu när du säger det :) Det stämmer :P

2009-07-29 @ 09:19:10
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0