En liten hälsning från Stolt :)

2009-07-14 @ 22:58:53Jahopp, jag vet inte riktigt när jag skrev sist faktiskt...vääldigt länge sen iallafall...

För det första är jag nu exjordgubbsförsäljare och återigen sommarlovsdiggare, en lite rikare sådan :D
Förra veckan njöt jag av festivallivet tillsammans med mina makalösa polare parallellt med jobblivet. Jag klarade det, det trodde jag faktiskt inte... jag hade förväntat mig att ligga död i en buske runt fredagskvällen på grund av utmattning... men jag var tillochmed pigg på lördagskvällen... lite för pigg.. överskottsenergi till 1000 då jag och Linn var galna på SMK, samtidigt som mina söta kompisar packade ihop mitt pick och pack... TACK FLICKOR! VÄLDIGT SNÄLLT AV ER <3¨

Jag har alltså haft en kanon festival som har innehållit allt från A till Ö. :D

Igår var jag i smålänningarnas affär GeKås i Ullawed tillsammans med Linn! :D Hahah, snål som man är köper man på sig ett lager av fönödenheter och lite annat mindre viktigt... sånt där billigt som kanske kan vara bra att ha någon gång i framtiden ;)

Imorgon styr jag kursen mot Skåne och Falsterbo för lite Horse Show :D Det är ett x antal år sedan jag var sist så jag saknar det :D hihi...
och jag kan ju gissa, bara gissa att jag kommer vara liiite fattigare igen...fasen min stackars lön är nog snart slut :O

jajja, jag överlever nog... och förresten,.snart är det 1 månad kvar till Kos och jag har absolut inte fattat det... herregud hur ska det gå :D haha

Nej, nu ska jag keka lite och sedan sussa sött :)

Puss och gonatt på er



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: cecilie ♥

ni är ''nominerad'' till veckans blogg i min blogg så se till att börja samla röster nu! lycka till ♥

2009-07-15 @ 09:25:14
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: johanna

ÄLSKAR ERAN BLOGG (:

2009-07-15 @ 09:59:25
URL: http://haannaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0