:)

2009-07-29 @ 15:55:57Idag slår jag på stort och tänkte nu skriva mitt andra inlägg för dagen... :)

Iallafall har jag inte hunnit med så mycket idag, tvättat vit polle som är brun nu ... igen, och för ovanlighetens skull har jag ridit med min kära kusin. dessutom ska hon lura med mig på Allsång i Storebro ikväll! wiho, men det brukar vara ganska trevligt... E.M.D lockar ju ;P jag kan redan alla låtar utan och innan eftersom de repat hela dagen, typ! Haha, och Therese, ska jag hälsa till Danny från dig? :P

Vad som händer resten av veckan är ingen som vet, jag får helt enkelt ta dagarna som de kommer, någon av er som har någon liten hittapånågotidé?! ;)



Isabella och Cornelia (Nellie)


Ha´t gött!!
Nu ska jag nog inte knappra här mer idag, kanske imorgon :)

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

ååuuh Danny ;) Hälsa puddingen med en slängkyss ;)

2009-07-29 @ 18:00:27
URL: http://sumseven.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0