Från Liseberg till verkligheten

2009-07-29 @ 17:15:25Kan ju lika gärna berätta om nattens drömmar idag med, när jag ändå är igång. Jag har drömt väldigt många och virriga saker, har inte riktigt ordning på allt. Men det jag kommer ihåg är att jag drömde att mamma och jag bodde i tält. I en annan dröm skulle vi tjejer åka till Liseberg, Paulina och Therese körde. Sedan när vi kom dit hamnade vi direkt i värsta bergochdalbanan. Alla skrek och tyckte det var jättejobbigt. Jag höll väldigt hårt i min väska, speciellt när vi åkte i en loop. När den var över hamnade vi i vatten har jag för mig, det var lite luddigt. Sedan skulle vi åka hem, för ingen ville vara kvar. Jag satt i baksätet på Paulinas bil och hade en egen ratt och pedaler och körde som vanligt. Sedan vaknade jag av tåget som körde förbi här på Storgatan. Då åt jag frukost och sen åkte pappa och jag till stugan och la oss. Stekte lite medans solen var framme. Farmor var där och gav mig lite passiv cancer. Nu är jag hemma, har kollat lite på Simpsons och ätit. Har träning vid sju och sen drar vi nog till Harrys. Nu har jag inte mycket mer att säga. Vi hörs.


En snygg bild på snygga människor



Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0