Full jävla rulle

2009-07-22 @ 20:12:54

Nu har bög-Linnea och bög-Paulina gått från sambo till särbo. Hon tog sina saker och lämnade mig igår kväll. Men redan inatt kommer hon och hälsar på lite, kan inte vara ifrån varandra så länge. Och idag har jag jobbat. Och som jag har jobbat. Och som alla andra på Astrid Lindgrens jävla Värld har jobbat. För idag var det publik-rekord - IGEN! Förra tisdagen 10 555 pers. Idag 11 400 eller nåt sånt. Det var varmt, stressigt, jobbigt, tröttsamt, men faktiskt väldigt roligt. Allt flöt på så jävla bra i vår lilla Stubbe, alla var glada och trevliga (har faktiskt inte behövt ta emot någon extrem-sur kund idag!!!) och allt gick allmänt bra, trots att det var så extremt mycket folk. Lite övertid på det sen när jag skulle stänga, men kom till slut hem, fick äta mat och lägga mig i sängen och andas ut. Nu måste jag duscha, för snart kommer Paulina. Sen ska vi till SumEight:arn Rasmus och förferra för att sedan dra till Harran och hänga lite. Imorgon är det jobb igen med Klant-Sara och Kallskänks-Linnea och sedan är jag ledig EN HEL DAG! Underbart! Nu ska jag duscha bort choklad, hallon, jordgubb, svett, kaffe, apelsin och annat kladd från min lagom trötta kropp.

So long, fuckers!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Xphoto

Nu den äntligen klar min andra blogg.

Min FOTOBLOGG.



Varsegod, ta en titt :)



Trevlig dag, tyck gärna till...

2009-07-22 @ 20:18:02
URL: http://xphoto.blogg.se/
Postat av: Diana

Hej! Härlig blogg! Gör du illustrationer åt anda? :)

2009-07-22 @ 23:35:39
URL: http://diianasalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0