Full rulle

2009-07-13 @ 19:05:15Efter en lång dag av arbete sitter jag här och skriver ihop ett kort och ganska flummigt inlägg. Idag har det varit riktigt mycket folk på alv, för oss på parkavdelningen är det både bra och dåligt. Mycket mer att göra, men tiden går betydligt snabbare då. Vissa dagar är vi bara halva styrkan, idag är en sådan dag. Imorse när vi skulle ut på parkeringen och parkera bilarna var vi tre stycken. Det är inte lätt att göra sig sedd och hörd då kan jag lova. Men det funkade ganska bra ändå som tur var.

Efter jobbet fikade jag med Sarah på Storgatan 48. Åt en daimkaka, inte lika god som jag förväntat mig och så drack jag som alltid varm choklad med karamellsmak, mums! Det var väldigt trevligt att prata av sig lite, träffade även henne en stund på festivalen, annars var det ett tag sen. 

Kom hem ganska nyligen, åt mat, fixade matsäck till imorgon, ska snart åka in till Linnea för lite häng, vidare till Johan och upp vid klockan 06.00. Min dag är/har varit ganska fullspäckad, men det gillar vi! :)

Hinner tyvärr inte skriva ett inlägg om Hultsfredsfestivalen idag heller, kanske att jag gör det imorgon. Men jag kan inte lova något eftersom vi ska träna inför ALV VM imorgon :)

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0