Godmorgon bloggen!

2009-07-02 @ 09:55:16Godmorgon! Vaknade för en stund sen, det går inte att sova längre i det här rummet. Solen ligger på och man håller på att stekas ihjäl. Borde göra som Elias lillebror och gå ner i källaren och lägga mig...

Idag är det riktigt varmt och soligt ute och det ska jag njuta av! Ska ut och äta lite frukost och sen lägga mig i hammocken och äta bullar och dricka vatten. Japp, det blev massooor med bullar igår :) Jag har fortfarande inte fått med mig badkrukorna till vattnet men jag tror jag har övertalat Elias att ta ett kvällsdopp ikväll iallafall.

Förresten blir jag så glad över att vi har fått så många nya besökare! Det är ju jättekul! Lämna en kommentar och berätta vem du är och berätta om din egen blogg om du har någon! Jag vill hitta lite nya bra bloggar att läsa :)

Annars har jag inte mycket mer att säga. Måste byta kanal på tv:n för just nu utför de brutal slakt på fåglar. Antar att vissa gillar att jaga.


Alltid kul med lite utfyllnad.

Puss och svejs!
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ada

sV: a okej :) allt bra?

2009-07-02 @ 13:13:12
URL: http://adada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0