Hej jobb!

2009-07-12 @ 15:18:09

I sådär tre timmar ska jag vara kvar här på jobbet, informationen. Efter 5 dagar på festivalen är jag lagom sliten och trött. Det har inte blivit mer än kanske 4 timmars sömn varje natt nu sedan vi åkte från Maderia. Efter jobbet ska jag hämta upp Linnea så vi får dreggla lite över Fredrik "Benke" Rydman på Näs. Han ska snacka om dans och lite sånt. Han är liiite bra på att dansa.

Jag har förresten börjat dricka kaffe. 5 sockerbitar och massa mjölk, räknas det som kaffe väl?

När jag kommer hem ikväll blir det bilder och en snabbresumé från årests Hultsfredsfestival.

Later dudes.

/Paulina Oleförs

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bea

Är Benke i Vimmerby menar du? Hade jag ingen aning om. Hade varit lite kul att lyssna på. Var det bra?

2009-07-12 @ 20:45:52
URL: http://beafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0