"If something's hard to do, then it's not worth doing"

2009-07-30 @ 19:27:23Idag har jag jobbat. Det var helt okej. När jag cyklade hem började det regna. Jag tänkte springa en sväng ikväll. Men jag orkar inte. Nu längtar jag tills jag blir mer hungrig. Då ska jag äta en jättegod macka med salami och brie. Simpsons börjar om sju minuter. Sedan är det Simpsons igen. Och sedan Family Guy. Och sedan Family Guy igen. Sedan vet jag inte om jag är vaken längre. Imorgon är det fredag, tror jag. Kul ju. Vi åker till Kos om 19 dagar. Det är fan ännu mer kul. Och verkligen inte alls långt kvar. Nu är det bara fyra minuter kvar till Simpsons. Bäst jag reser på mig och försöker ta mig till soffan. Trevlig kväll.




Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0