Ina(tt) jag drömde

2009-07-28 @ 20:16:35Inatt drömde jag att Ina och Elias hade köpt ett hus i Vimmerby. Jag tror jag saknar henne lite. Känns som att det var alldeles för länge sedan alla sju träffades. Jag kommer inte ens ihåg när det var? Vi måste ses flera gånger INNAN Kos, annars vet jag inte om jag klarar mig. Idag har jag jobbat och det var jobbigt. Nu är jag tröttare än någonsin. Men bara tanken på att jag är ledig imorgon gör mig faktiskt lite piggare. Och nu har mamma bokat hotell, så om en vecka drar vi till Stockholm för en mini-vacation. Kommer hem på onsdagen lagom till ALVM (Astrid Lindgrens Världs Mästerskapen). Ska iallafall bli skönt att komma bort från allt en stund, även om det bara är två dagar. Och fy fan vad jag ska shoppa, har saknat Stockholm och alla affärer, speciellt Weekday! Nu ska jag duscha. Har nog aldrig varit så här full av choklad, Hittar nya fläckar hela tiden. Sedan lägger jag mig nog i soffan, får se om jag någonsin kommer upp.
Farewell

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag saknar er med!!

2009-07-28 @ 21:55:59
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0