Jaahooopp!

2009-07-01 @ 19:28:54

Jaahooopp,.. förresten hörrni flickor, är det någon som hört något om Tobbe och hans giftemål? :D
Nu är han ju inte längre ungkarl utan en make!!! de låter oerhört flott tycker jag.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är det kanske dags att ja skriver några rader, har inte blivit så mycket sånt på sistonde, och faktiskt som Linnea skrev i ett tidigare inlägg .. jag har faktiskt nästan förätit mig på jordisar, men fy bubblan vad gott det är. Annars händer inte så mycket här ute i urskogen, de känns just nu som att jag går upp, jobbar, kommer hem, äter, kanske rider en sväng, sover för att sedan gå upp och jobba igen.
Men nu är det inte långt kvar på mitt liv som arbetare, nästa vecka också sen är det sommarlov som gäller för min del och då är jag en aning rikare, känns BRA!

och förresten flickor... jag kommer förmodligen inte kunna gå på festivalen som det ser ut nu :( ringde Tonan igår och han hade sålt ticketsen eftersom jag inte har haft någon köpare till den andra biljetten :( ska checka allt vad internetförsäljning heter, blocket, tradera ALLT! för jag vill verkligenverkligenverkligen gå. JAG SKA LÖSA DETTA PÅ NÅGOT JÄKLA VIS OM JAG SÅ SKA SMITA IN BAKVÄGEN!!

Annars, ikväll blir det att dra till Harrys place, vi får väl se vad som händer där, hoppas det finns lite folk iaf!

Nu ska ja dra!
Bye Bye :)


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: L&T

Vi har snaskiga Tobbe-detaljer ;)

2009-07-01 @ 19:49:41
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Cicci!!!!!! Det finns kompis-rabatt på ticketsarna!!

2009-07-01 @ 19:51:55
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0