Måndag. Det närmar sig.

2009-07-06 @ 13:09:31Sitter här och peppar med festivalmusik och ska för sjätte gången försöka bränna en skiva. Har inte gått så bra för mig på den fronten. Men nu laddar jag ner Nero och hoppas att det funkar. Fuck Windows media player. Förövrigt tycker jag att din festivalplanering ser redig ut Lell. Jag ska stå vid din sida på alla konserter!! (de flesta iallafall...)

Vet inte riktigt om vi har bestämt vilken camping vi ska bo på? Har ju varit off ett tag nu så ni kanske har något förslag. Annars röstar jag på det röda. Tycker det ser bäst ut.

Har även Glamour och SOLO här brevid mig så ska nog krypa ner i sängen och läsa ett par timmar och höra regnet regna utanför. Men nu ropade mor att det är mat.

Ses och hörs!

Förövrigt vill jag leva min brors fria liv just  nu. Han kom hem från Slovakien/Polen efter en veckas kolla-runt-semester och drog sedan vidare till Arvikafestivalen. Kom hem igår och ska till Hultsfredsfestivalen imorn. Norge jag vill jobba hos dig?

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0