Me, my cousins and Madeira

2009-07-25 @ 22:47:44Såhär underbar var min resa till Madeira tillsammans med mina kusiner, syster och farföräldrar.
Svårt att inte vilja åka tillbaka i tiden två veckor... Titta och njut!



Utsikt från vår lägenhet.


Lite av vårt hotell, Promenade



Poolen, havet, palmerna


Madeira


Ingen ovanlig syn i vårt sällskap


Inte den här heller..


Vi kände oss ensamma och satte därför upp lite bilder i duschen.


Therese och Tom


Det var inte oskönt i poolerna direkt.


Lite tequilarace innan utgång


Jag kan om jag vill!


Det blev fler än en gång..


Och det gillar vi!


Italienaren Michell från baren.


Fruktansvärt goda drinkar.


Tillslut fick vi med oss vår lilla italienska bartender ut på stan.


Lite poseing vid en palm


Lite cancerpinnar


Mycket sol och mycket njutning. 29 år kvar på lägenheten, kan ju bara
hoppas man får ta med sig kompisarna ett av de åren. Snälla farfar?

Det var inte allt, men en del av resan! Hoppas ni är avundsjuka. Det är jag.

/ PAULINA
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Såg inte helt fel ut det där Pausan. Vadå, har din farfar lägenhet där? :O

2009-07-25 @ 23:35:26
Postat av: Therese

Nu längtar jag bara ännu mer till KOOOOOOOOS! :D

2009-07-26 @ 20:13:08
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

ÄR DET DIN FARFARS EGEN JÄVLA LÄGENHET?!

2009-07-26 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0