Monark X

2009-07-13 @ 16:31:00Vår kära Dea som är trummis i Monark X spelade på Rookie-scenen på Hultsfredsfestivalen. Fy fan vilken känsla! Jag tyckte dom var grymma och det gjorde även tidningarna och Mona Sahlin. Fyra plus av fem fick dom av Vimmerby Tidning och det är de helt klart värda. Det var verkligen många som hade hittat till Rookie-scenen på fredagen klockan fyra. Många fler än vad jag hade räknat med, och många fler än vad de själva hade räknat med också tror jag. Tidigare när vi pratade med Dea sa han att alla kommer att kunna stå längst fram, mer folk kommer det inte vara. Men så blev det inte. Det lilla tältet var fullt med folk och bandet lyckades få folkmassan att starta en moshpit. Haha! Det här var deras tredje festivalspelning och jag hörde även att de ska spela in en skiva i höst. Monark X kommer vi att få höra mer av i framtiden!



Ina Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0