Projektarbetsidé någon?

2009-07-30 @ 17:41:15

Det känns som min kropp väger 1000 kg idag. Trodde jag skulle få bli hämtad med skylift ur sängen imorse. Hoppas på en skön träningen idag, trots att jag egentligen skulle behöva en jobbig träning. Men jag vet inte om min kropp pallar det. Jag känner verkligen av att jag jobbar så mycket, är trött jämt och ständigt. Det är nog en blandning av att jag är väldigt trött och otränad.

Alv-brudar, någon som är sugen på att följa med mig på det där informationsmötet på tisdag om att jobba i fjällen? Vill bara höra vad de säger, skulle vara roligt att jobba där nästa vinter. Inte som skidlärare då. Det bjuds ju på tacobuffé.

Felicia, jag börjar få smått panik över projektarbetet. Ville du jobba med mig eller ensam? Kan inte någon hjälpa mig att komma på något man kan göra inom samhällsramen? Behöver allt hjälp jag kan få.

/ Åse


Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag jobbar nog hellre ensam. Jag börjar också få lite panik... Funderar på att göra något arbete om typ seriemördare eller nåt haha. Det är intressant tycker jag. Men att istället för ett vanligt arbete göra det som en liten tidning eller liknande, med fin layout och fina bilder. Men jag vet inte. Kanske blir det ett arbete om Paris? Eller ett projekt om att läsa 100 böcker? haha, jag har tänkt mycket men inget är perfekt...

2009-07-30 @ 20:11:07
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0