Såg döden i vitögat, typ!

2009-07-29 @ 10:30:07

Hej hopp! Nu är jag tillbaka efter ytterligare en tripp till Skåne, fast denna gång mina kära vänner så har jag inte glott på hästar, jag har ridit (turridning), på haflingisar vilket var väldigt länge sedan sist. Mamma, Kerstin och Anna (ett par trevliga prickar) red såklart också. hiho.. självklart fick jag och Anna de segaste på hela placet, men vafasen det funkade ändå.
Iallafall var vi borta i cirka 3 h och red bland annat till havet och fy fasen vad det var härligt... red först på världens största typ åker/hage/fält där tjurar, får, hästar, föl, lamor och annat gick helt fritt, så härligt och sedan då .... havet!
hehe, min häst blev lite galen när ett ensamt (!) föl fick fnatt och galopperade i 180 km/h mot honom, så då fick min häst också fnatt (5-åringar går inte att lita på, haha) och jag kunde dött, haha men jag satt kvar och därmed överlevde jag... :D
Men de där små pollarna är inte mycket till hästar så om någon halvtimme blir det till att rida lite wedig häst!! ;P

dessutom ska ni veta, nu har jag upplevt en liten, ynka del av skåne via cykelsadel.. haha, såklart hängde jag på och nu har jag gjort det och ångrar mig inte alls. cyklade ungefär 3-4 mil, en baggis för vissa men nog fan inte för mig!!!
så lite ömmare i wöva, men med gott samvete entrade jag lilla mohäll sent igår kväll! oh, vilket rim jag fick till där!

Det var trevligt med små presentationer, jag lovar att min kommer inom en snar framtid, men kände att jag ville skryta lite om hur duktig jag varit och hur mysigt jag haft det... :D hihi...

Ha det bäst mina kära vänner och okända människor! :D
Hörs snart!
Pusspåer!!

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0