Skåånetripp

2009-07-19 @ 19:55:05Tjabba, tjena, hallå!
Nyss hemkommen från vår lilla minitripp till Skåne, eller jag har varit hemma sedan i fredags ...
Jag har iallafall haft det kanon och vädret har verkligen varit på vår sida alla dagar :D
Onsdagen tillbringades i bilen och sedan på Falsterbo Horse Show, som alltid är lika mysigt. Sov över hos moster för att på torsdagen gottgöra min mamma och min andra moster genom att kolla på roliga (!) sevärdheter. hmhm ;) jajja, det var rätt okej trots allt.
på fredagen blev det lite badande och en jäkla massa bilåkande... det är en hård kamp att utstå en bilresa hem. ;/

en trött men enkompissaknande cecilia tog sig en snabb dusch och for in till stan för att träffa några polare senare på kvällen, jag blev dock inte så långvarig, men det är tanken som räknas :)

igår var det sommarfest hos min tredje moster (har hur många som helst tror jag) och det var trevligt ... lite grill, mat, fika, tårta, dans och liknande på logen :) hihi
och idag har jag bara sovit, film, dator, film och sedan lite mer film...har gått en sväng med tjockan också :)

Nu har jag inget mer att tillägga förutom att jag tänkte bege mig in till stan imorrn och få fingrarna ur röven och fixa lite ärenden! + att jag, precis som Ina och Elias, ska se Walk the line ikväll ... :)

Hej svej



(och fasen vilket tråkigt inlägg detta blev, men vafan, läs om ni vill annars skit i det ;) )
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0