Ta del av mina mongo-tankar!

2009-07-26 @ 21:23:49Uuuuuh, vad jag längtar till Kos nu!! Vill bara packa min väska och dra. Jag har plockat fram den och gjort en lista på nödvändiheter att ha med!! Lite tidigt kanske men nu vill jag ha semester!! Sommarlovet har verkligen flugit iväg och snart är det över. Nästa år ska jag då inte jobba mycket alls. Då blire sommarlov om jag inte från något värsting-jobb på någon miljon i månaden kanske? Nää nu babblar jag på i ett onödigt inlägg. Men varsågod!! Läs mina mongo-tankar!! :D

Nu ska jag sova ikapp några timmar!
Ha det bra! Natti natti
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag längtar också tills vi (Mycket snart) flyger vår kos till Kos! haha!

2009-07-27 @ 10:17:50
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0