Två nära-döden-upplevelser på en festival

2009-07-12 @ 21:38:33Kom på att jag glömde att berätta om när jag kunde ha dött. Fast när jag tänker efter är det två så stora händelser att de kan lika gärna få ett helt eget inlägg. I tisdags kväll när vi kom till festivalen och gick med vår feta packing blev jag påkörd av en husvagn. Mest på väskan, men det var en jävla smäll så det kändes i hela kroppen. Men stenhård som jag är stod jag ändå upp på benen och bilen flög en kilometer med sin husvagn. Sedan i början av Kings of Leon när jag stod med mina nyfunna vänner ganska långt fram kom en fet jävla folkvåg från mitten så att jag och några till ramlade. Låg där och bara väntade på att jag skulle bli ihjältrampad. Men det blev jag aldrig och kunde rätt snabbt ta mig upp och ut ur massan. Det var riktigt jävla läskigt. Men som jag sagt innan, detta var min festival och inget kunde hindra mig - inte ens döden. Nej men seriöst, nu vet ni det också. Nu somnar jag fan snart. Bilder kommer IMORGON. Då flyttar även min vän Paulina in hos mig för en vecka, när morsan drar till Greece. Övriga i SumSeven är självklart också välkomna, NÄR NI VILL, HUR NI VILL. Mi casa es su casa, som vi brukar säga på spanskan. Veckan kommer väl bestå av lite allt möjligt, allmänt umgänge antar jag. En och annan fest tror jag nog att vi ska orka med också. Då är kanske någon från övriga världen bjuden, det märks. Annars är vi rätt bra på att roa oss själva med. Nu ska jag sluta skriva innan jag dör av tristess på mig själv. VI HÖRS.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0