Hejjagvetintevadjagskaskrivahär!

2009-07-25 @ 10:42:18Hej hopp allihop! Hoppas att ni har det bra såhär nu när det börjar närma sig mot Kos-tider ;D för det gör det verkligen!!!! precis som Linnea fick jag hem biljetten för några dagar sedan, så Pålina du behöver inte oroa dig :)

Det var ett tag sen jag skrev, är riktigt dålig på det där med uppdatering men iaf så kan jag nu stryka en sak på min livs-lista, haha... har nu sett Amadeus fader och guuud så fiin! Hur lik min lilla pollis som helst och det bara skiner Amadeus genom honom ;) haha
Vi har bara filmat och fotat med videokameran och den sladden till datorn är ju väck så ni får hålla tillgodo med Stuteriets egna bilder

ELCATERO - FADERN


http://www.angloarab.se/bilder/elcatero_tavla_446.jpg


PARVELVANTEN
 
Haha, jag måste nog snart ta hem min kamera
och ta lite nya bilder ... hej hopp tråkmånshäst!


och igår var det Harrys för några av oss 18-åringar, och det finns väl inte så mycket att säga om det lite dans med sina bästa vänninor gör vem som helst gla :D haha, inte för att jag var ledsen innan, men ni fattar nog :P
däremot måste jag säga att musiken var kass, men det är ju en annan femma...
aja, nu ska jag dra ut lite med Gusse, hej svej!



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0