Ready to rock

2009-07-06 @ 23:26:08Mitt hjärta dunkar fortfarande, tio minuter efter att Prison Break är slut. Helt sjukt att ett tv-program kan påverka mig så mycket och vara så extremt spännande. Sedan vi kom hem efter tält-uppsättning i Hultsfred har jag faktiskt lyckats bränna två skivor. Det ger med sig så småningom. Några låtar saknas på den första, men den andra blev helt komplett. En med lite blandad festival-musik och en med allmänt sköna låtar. Hoppas bara att de går att spela i vår cd-spelare, som fortfarande är okänd. Jag hoppas på Paulina Olefors! Jag har även fulladdat två batterier till kameran, tömt minneskortet, laddat min mobil, plockat fram gummistövlar, liggunderlag, sovsäck och lite annat smått och gott. Nu är det i stort sett bara kläder som ska packas ner. En helvetes massa strumpor ska jag satsa på, så att jag aldrig behöver vara blöt om fötterna. Lite bilder på det tycker jag.



En liten och död fladdermus som pappa hittade i stugan igår. Söt va?



Förra festivalen. Vi tyckte tydligen att det var roligt att ligga ner på marken och ta ett kort. När vi gick förbi den platsen idag började hjärtat dunka. Sjuka men underbara minnen.



Snart får jag se min älskling igen. Sist var den 23 augusti förra året. Då var Therese och jag så här nära honom, gråtfärdigt underbart.



Även lilla Thåström ska vi ju hälsa på. Bild från när Felicia och jag var och såg honom i Linköping i vintras. Jävligt grymt.

Slut på minnesbilder för idag. Nu ska jag packa klart. Imorgon jobbar jag till klockan 17, sedan ska jag hem och duscha i förebyggande syfte, eftersom att jag inte vet när jag kommer duscha igen, söndag antagligen? Sedan tar vi vårt pick och pack och drar till CAMPHUND på den blåa campingen på Hultsfredsfestivalen. Helst skulle jag nog aldrig vilja återvända, men om allt går som det ska så kommer jag hem på lördag natt. Time will tell. Have a nice life. Peace out.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: - H*

- älskar pb ! haha ;P

2009-07-06 @ 23:28:08
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0