I'll be your gayfriend

2009-07-17 @ 21:39:00



Snart ska jag till min byg och partaya :) (Han på bilden) men just nu sitter jag och halvväntar på att en annan ska komma förbi, men den andra är rädd för min finska mormor som är på besök. Hon är inget att vara rädd för. Hon svär lite surt på finska ibland, men mestadels skrattar hon åt mig när jag säger dryga saker samtidigt som hon sätter i halsen och hostar. Fick två dieslen tröjor av henne nyss förresten. Jag blev glad! Fick också 500 kr av mina kära moster, som en försenad födelsedagspresent/körkortspresent. Tackar och bockar för det! Men nu orkar jag kanske inte vänta mer på den där bygen. Han kan dra till frödinge och stanna där! Hihi

Im on my way Linnea! Tar mammas trasiga bil, bara för din skull!

Paulina Allmänt Permalink

Trackback
RSS 2.0