Strålande sol och Åse är ledig

2009-07-17 @ 19:00:53Vädret har varit underbart idag och jag har för en gångs skull varit ledig! Även att de är väldigt få, njuter jag av all tid jag får. Dagen har i alla fall spenderats med Johan. Vi solade och badade vid Nossen precis som många andra. Det var verkligen skönt, men det kändes i vattnet att det varit dåligt väder ett tag nu. Inte varmt för fem öre. Vi hade sedan tänkt att dra till Björkbacken för att prova på den nya äventyrsgolfen, men det öppnade tydligen inte förrän vid 16.00. Vi åkte därför och köpte glass på Sibylla hos syster. Eller jag köpe glass och Johan åt mat innan han skulle iväg till jobbet. En mysig dag med älsklingen i alla fall :)



Ikväll blir det fest hos Linnea, men hur länge jag stannar det märks, eftersom jag jobbar imorgon igen.

Ha en bra kväll! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0