22 juni 2009

2009-06-22 @ 10:33:17Jahopp, vilken intresseväckande rubrik jag lyckades få till :)

Kanske dags för mig att skriva några rader, jag har helt enkelt inte haft något att skriva på flera dagar, det har jag inte direkt nu heller men iallafall ...
Vaknade typ nyss och såg på bloggis att vi blivit veckans blogg, woowligt :D Det förtjänar vi tycker jag :P
Vad händer annars i Cecilias liv idag då? JOBB 13.45-19.00 och såklart hoppar jag av lycka ... Bara tanken av att sitta och glo när folk går in och ut från Supermarket gör mig bubblande lycklig :D
Nee, nu ska vi inte vara negativa här, några sedlar i ett kuvert lättar upp stämningen en aning :)

Måste ta tag i körkortet på allvar nu också, men när fasen ska jag ha tid att köra? mamma jobbar när jag är ledig och tvärtom, det gör mig nervös upp till öronen ... Aja, det löser sig väl ... någongång ...

Nehepp, dags för frukost och sedan kanske ut i solen en sväng?! MEN, jag måste läsa i den där himlans boken också :(

Ha de gött och ta vara på sommarsolen, för snart är den nog borta igen !
och förresten, jag hänger nog med och betalar i veckan och herregud vad jag längtar till Kos nu, det känns verkligen att det börjar närma sig ... för det gör det verkligen, snart juli ju ...

Nej, nu är det tack och hej leverpastej





Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: venessa

Cool blogg :D

2009-06-22 @ 11:21:39
URL: http://venessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0