Chockerande skolavlutning!

2009-06-10 @ 13:31:18

Och stipendiet från Vimmerby tidning… Therese Hasselkvist Sp07a!! Vilken chock, förvåning, skakningar i hela kroppen nästan tårande ögon. Ta dig samman Therese. Som många andra skolor så har Vimmerby gymnasium stipendieutdelning … och jag var en av dem! Jag fick stipendiet donerat från Vimmerby tidning på 600kr. Jag fattar fortfarande ingenting, roligt med överraskningar. Kommer sakna vår lilla medieklass över sommaren.

Men just nu tänker jag bara njuta för sommaren är här, även om vädret inte är det!
För vi har bara ett år kvar, ett år kvar, ett år kvar!!

 

Ha en bra dag!!

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS TJEJEN!!! Du är ju jätteduktig så det var du absolut värd!

Kram J.

2009-06-12 @ 19:39:12
URL: http://jennybabylon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0