Das Waffel Ladies!!

2009-06-23 @ 20:30:11Das Waffel Ladies är på G iin Das Waffelhouse!! Idag var det Marie och jag som rockade stället. Robin på ett hörn så vi klarade lunchen, Mr.Lunch räddar oss!! Så precis när Robin lämnar oss kommer Marlena Ernman och köper en våffla av oss!! Nu har jag träffat två kändisar på ALV, Dogge doggelito och Marlena. Min pappa hade blivit helt till sig om han hade sett henne. Besvikelse när jag inte kom hem med en autograf, men sånt vågar man väl inte fråga på semestern. Har jag inte rätt?

Min dag har faktiskt varit riktigt bra och nu följer 3 dagar med ledighet!! Tjoohoo!!
Ha det fint!!
// Therese

Marlena Ernaman - La Voix
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

hörde att hon va i parken :) fan att hon inte kom till oss.. du skulle tipsat om våra svalkande frukt-drinkar och mumsiga frukt-spett i stubben!!

2009-06-23 @ 21:48:06
Postat av: bloggare på icedaniel.se

Vad skulle Malena ha på våfflan ?

2009-06-25 @ 16:28:20
URL: http://www.icedaniel.se
Postat av: Therese

Sv: Hon skulle ha våffla såklart :P

2009-06-25 @ 16:31:34
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0