Det är det lilla som gör det stora

2009-06-14 @ 20:35:26Just nu sitter jag i soffan och äter ägg-mackor tillsammans med min pappa. Fast precis exakt nu sitter jag vid datorn. För mjölken var slut, så pappa gick och köpte mer, så att vi snart kan fortsätta att äta mackor. Hur som helst. Har jobbat idag. Slutade vid fyra typ, sen åkte jag hem en snabbis och åt lite tortelini innan Felicia hämtade mig och vi burnade vidare till en mycket liten by utanför Storebro, som också är en liten by. Där bor iallafall Cecilia, och där befann sig Åse och Therese. Paulina slöt sig också till sällskapet så småningom, en aning blöt bara. Och där satt vi på Ciccis altan och bara pratade. Och skrattade så att vi grät. En väldigt spontan, enkel men ändå så betydelsefull kväll. Vi gjorde verkligen inte något speciellt alls, bara satt där och pratade om allt möjligt. Jag var inte ens inne i huset. Men ändå så är det sådant som betyder så mycket och som gör att vi är så jävla bra. Synd att inte lilla Ina kunde vara med, men ändå skönt för dig att du fick åka till Stockholm och träffa din Elias. Det kändes bra i min själ. Har du sagt upp dig förresten?! :)

Ville egentligen bara säga att vi, Sumseven, är bäst. Var, när, hur, varför, det spelar ingen roll. Vi är bäst.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

usch vilken äcklig bild. Jag ser helt förstör och nerknarkad ut :O:S

2009-06-14 @ 20:42:12
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ni är så välkomna tillbaka, när och hur ni vill :D Måste göras om 1000 gånger denna sommar.. :D

2009-06-14 @ 21:00:12
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

BÄST!

2009-06-14 @ 22:13:45
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Mohöhö! Jag sa upp mig idag!! Så jävla skönt! Saknar er massor nu tjejer! Kommer med lite bakförslag imorn :) Gonatt!

2009-06-14 @ 23:16:12
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0