Första dagen på jobbet.

2009-06-06 @ 13:48:23Japp det är vad som gäller idag. Klockan tre ska jag befinna mig på Kröngården och lära mig allt som jag ska kunna utan och innan i sommar. Är väl inte så himla sugen, om man säger så. Men allt kan inte vara roligt här i världen och jag gör det för pengarna, måste tänka på pengarna...

Igår tog jag några skivor med mig hem med gamla bilder från Therese dator. Det är skitkul att sitta och titta på bilder från gamla fester, festivaler och mysiga filmkvällar. Haha. Och människor som man nästan glömt att man umgåtts med dyker upp på massa bilder, kul!

Hade ni kul igår på Harrys flickor? Var det en bra första utgång Felle? :) Hoppas det!!

Ha det gött och önska mig lycka til på min första arbetsdag!

P.S Therese du får lägga in min fina namnteckning i vårt bildarkiv så jag kan ta den :)

/Ina♥
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag hade iallafall jätteroligt! :)

2009-06-06 @ 15:10:00
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0